Dupa cum bine stiti, in ciuda contextului dificil in care ne aflăm, Arena Mall se aliniaza constant cu tendintele pietei si aduce clientilor sai noi produse si servicii de care acestia au nevoie. Diversificam portofoliul chiriasilor si aducem branduri nationale si internationale, intocmai pentru a avea o gama variata de optiuni.
Pe 1 octombrie inauguram magazinul multibrand Kenvelo, Lee Cooper, Timeout, Office Shoes (etajul 1).
Kenvelo
Cu o istorie inceputa in 1989 in Praga, Kenvelo este brandul de moda cu cea mai rapida expansiune din Estul Europei. Si, nu e asa ca si voi aveti impresia ca este pe piata din Romania dintotdeauna?
Daca la start Kenvelo avea o linie din denim, treptat brandul a inceput sa dezvolte colectii sportswear ce cuprind t-shirts, bluze, pulovere si accesorii.
Pentru a tine pasul cu dinamica tinerei generatii si a modei, strategia brandului este si ea intr-o continua schimbare, miscare reflectata si in noile modele ce isi fac aproape zilnic aparitia pe rafturile magazinelor Kenvelo.
Kenvelo lanseaza colectii de doua ori pe an, cu cate 4 intrari ce captureaza cele mai tari tendinte ale sezonului respectiv – Primavara/Vara si Toamna/Iarna.
Designerii Kenvelo creeaza peste 1000 de modele pe sezon astfel incat, la fiecare doua saptamani sa fie regasite in magazine noi piese dedicate unui Urban Free Style.
Lee Cooper
Lee Cooper este inca din anul 1908 un brand popular in lumea modei si, in special, in cea a denimului autentic. Compania britanica a fost infiintata in zona East End a Londrei, de Morris Cooper, si a ajuns, la nivel global, sa fie un pionier al vestimentatiei casual, perfecta pentru activitati cotidiene, dar si un pionier al denimului de calitate, cu care se identifica de mai bine de 100 de ani.
Datorita acestei pasiuni pentru denim si a dorintei de a fi fidel calitatii, brandul Lee Cooper a ajuns sa fie recunoscut la nivel mondial si sa aiba 40 de parteneri de vanzari in peste 100 de tari. Lee Cooper are peste 4000 de magazine, mai mult de 500 dintre acestea fiind magazine proprii, iar succesul de care se bucura este din ce in ce mai mare, cu fiecare an care trece compania anuntand profit in crestere.
Si, chiar daca piesele colectiilor sale sunt perfect ancorate in prezent, Lee Cooper nu uita in niciun an de cei trei piloni pe care si-a construit identitatea: spiritul britanic, cultura muncii si muzica, oferind publicului sau haine care le combina perfect pe toate cele trei.
Timeout
Credem cu tărie că un brand vestimentar nu ar trebui purtat ca un simbol al statutului social. Considerăm că un brand autentic ar trebui să fie un sinonim al hainelor confortabile şi excepţionale, un brand optimist, total dedicat inovaţiei şi explorării unor noi stiluri.
Cu alte cuvinte, am creat brandul TIMEOUT pentru cei care sunt gata să îşi trăiască viaţă la maxim, înconjuraţi de prieteni, scufundaţi în dragoste şi fericire, care nu tolerează discriminarea, şi care nu vor să piardă nicio clipă fiind egoişti.
De îndată ce am realizat că ideile ce stau la bază TIMEOUT şi primele colecţii câştigă recunoaştere printre ingenioşii modei cu filozofii de viaţă asemănătoare, am traversat îndrăzneţi oceanul şi am introdus brandul TIMEOUT multor ţări europene încă din 1995.
Încă adept al ideilor fondatoare, TIMEOUT a devenit o familie globală în creştere, de designeri şi personal prietenos din toate colţurile lumii, uniţi prin dăruirea comună şi nerezervată către filozofia FEEL ALIVE.